Söndag

Ja då var hela helgen slut igen, fan va snabbt helgerna går fast de gör ju försej veckorna också. På fredag får man lov och de ska jag bli hyfsat skönt att slippa alla vårkonsert rep, fast lovet kommer ju bestå av att skriva på den där dumma hemtentan som jag knappt har börjat med, eller har väl börjat leta information men inte mycket mer. Har ju haft fullt upp att plugga Naturkunskap B (Genteknik) som jag har prov på tisdag.

Idag kommer bestå av mycket plugg skulle jag tro, Jocke vimsa om att vi skulle till Marieberg för vi skulle köpa någon split dosa till datorn. Så passar nog på att handla lite på Willys då, lite mer fläskfile och sånt ;) Sen så ska han lämna av mig hemma för han ska se någon dum fotbolls match hemma hos sin mamma, sen så tyckte jag att han kunde komma till mig senare men vi får väl se hur de blir med de för han verkade inte tycka likadant.
Nu ska jag ta och packa ihop alla mina saker som ligger lite överallt och kanske ta och borsta tänderna för man är ju inte så himla mysig i munnen skulle jag tro. De är nog de sämsta med att sova och vakna upp, att man har så himla dålig andedräkt;)
Idag började de snöa också:O så himla dåligt när all snö äntligen höll på att smälta bort denna vecka. Hatar snön, dissade ju den för ett tag sen.
bild
BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0