Söndag

Hela veckan har vi haft vårkonsert rep hela sista veckan innan lovet, de har verkligen varit en jobbig och tung vecka och kroppen har kännit sig super utpumpad. Sen direkt åkte jag hem till mamma, vi lagade mat och kollade på lets dance tillsammans.

Lördag:

Igår så började med min hemtenta i Sh som jag skulle ha lämnat in för länge sen men har inte hunnit med den nu när vi har haft alla rep;) sedan efter de drog vi upp till Ridhuset med Honeybee och sedan kom också lilleman som jag red på, gick mycket bättre den här gången. Red helt själv, skritta och travade, det är verkligen en framgång sedan sista.

Söndag:

Dagen började att man kände att klockan var mycket men i kroppen så var den en timme bakåt eftersom vi ställde om klockan i natt en timme framåt. Sedan när jag gick upp hade mamma och Elin dragit till Aktionen som de skulle på och jag började att äta frukost och kolla på.

Sedan så sa Mats att vi skulle ut och övningsköra som vi inte gjort på länge, vi körde över en timme. Vi tränade på dragläget både i upp- och nerförsbacka, sedan också att träna dragläget på rak väg. Gick bra en period sen gick de dåligt, sen gick de bra igen. Så kan säga att de gick lite upp och ner, men får bara öva mer och mer. Känner mig lite osäker på dragläget så de är nog därför de går bättre ibland.

I morgon ska jag följa med mamma till jobbet, hon börjar 06.45. Så ska följa med henne till dagiset hon jobbar på eftersom jag sedan ska ta bussen till örebro ca 10.00 i morgon. I morgon har jag ju en till Teorilektion, vi ska vara på Krämangaraget och gå igenom bilen tror jag. Sedan på tisdag ska jag åka till Lindesberg igen för att åka till Tandläkare.

Sedan på Onsdagen ska jag och Patricia åka in till örebro tillsammans eftersom vi ska ut på kvällen tillsammans med syrran och några. Sedan blir de att träffa Älsklingen de andra dagarna och kanske en utgång till för att sedan åka hem och fira påsk på lördagen;)

 

Nu ska jag ta och slappa lite, försöka få tag på Jocke så han inte sover bort hela dagen;) för han är ju så himla seg på att svara på sms och vaknar aldrig.

BYEBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0