SÖNDAG



Hittade lite bilder från min 18 års dag förra året, tycker mitt hår är så himla fint då medans nu tycker jag inte man kan få till det sådär igen.

Ska snart åka hem till Örebro igen, mamma ska skjusa mig till Frövi där jag tar tåget tillbaka hem. Blir väl ensam idag som vanligt, är alltid ensam nu för tiden ju. Ska laga massa köttsoppa när jag kommer hem, har ju tid för de nu när jag ändå bara är ensam.

Var ute och red lite förut på ing-maries häst som hon hade tagit med sig hit, denna gången reda jag honom utan att någon höll i, har ju lite häst fobi efter jag ramlade av för ca 8-9 år sedan. Men de går bra, tar ett steg i taget. Travde lite när Elin höll i men sen blev de inge mer, får göra de mer nästa gång när de känns lite tryggare.

Nu ska jag ta och plocka ihop mina saker för om en timme åker jag ;)

Tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0