Torsdag

Idag var en dag med mycket på schemat, vi började med S-block och för första gången på tre år räckte jag upp handen flera gånger när vi diskuterade och Meg blev jättestolt att jag var förberedd och pratade mycket mer, så kanske ska börja göra de lite mer nu. Sen var de lunch och sedan att gå iväg till Svänghjulet och dansa arslet av sig. Idag började vi med Natta & Lollos dans till låten Toxic av britney spears, gick mycket bra och vi blev klara med hela dansen idag och känns verkligen som den sitter också. Dansade igenom den lite förut när jag kom hem och sen dansade jag igenom streeten.


Pratade med Älsklingen förut och verkar som jag kan klippa mig på söndag, känns som de behövs klippa upp de lite så man kan få lite volym igen, svårt nu faktiskt när de är så himla jämn långt, men ska bara ta topparna på längden och sedan klippa upp de lite. Jocke ska också klippa sig lite samtidigt då, så skönt att hans mamma är frisör så man slipper boka tider och massa.

Nu ska jag ta och slappa, diska och packa lite inför helgen och sedan ta en super lång dusch;)

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0