Tvätt


Nu håller jag på med något som är grymt tråkigt, Jo jag håller på och TVÄTTAR! ingen höjdare med de är sånt man måste göra när man flyttar hemifrån. De är då man måste ta handom sig själv helt och håller, tvätta, laga mat, diska, städa. Allt som hör till vuxen livet, men jag kan ju de där ganska bra nu eftersom de var ca 3 år sen jag flyttade hemifrån för att studera.


Idag var jag hos syon, han ringde upp Eskilstuna Yh-utbildning och frågade med om den linjen jag ska söka, dom sa att man bara behövde behörighet i A-kurserna, så behöver inte fortsätta med Matte B längre så kan sattsa på alla andra kurser i stället. Nu ska jag bara vänta på att dom kommer ut med ansökan på inget så jag kan söka den här utbildningen jag vill gå. Hoppas verkligen jag kommer in nu till hösten så jag vet vad jag ska göra och om den går på distans så blir de ju att kanske jobba lite på sidan av. Skulle gärna ville flytta ihop med Älsklingen till hösten också, skaffa kissekattunge och vara en liten familj. Älskar han så himla mycket och hoppas de blir som planerat.

Nu ska jag ta och vila lite innan jag ska ner till tvätten igen och sedan diska undan all disk;)

CiaoCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0