Utbildning

Nu har de kommit ut på YH hemsidan att Eskilstuna ska ha tandsköterska utbildning till hösten, trodde att den skulle vara på distans men den ska vara på hel tid, amen de ska jag väl kunna fixa. Den kanske är lite kortare då än vad själva distans utbildning som är 1,5 år. Men om man läser de på hel tid så kanske de inte är lika lång period och de kan ju faktiskt vara skönt, blir väl att offra att åka mycket tåg och att åka fram och tillbaka till Eskilstuna. Ibland kanske jag kan stanna hos pappa om de knipper;)


Hoppas verkligen jag kommer in nu till hösten så man vet vad man ska göra, ska sattsa på mina betyg nu och körkortet och ha de som högsta mål nu till studenten. Att klara naturkunskap ämnena som jag har svårt för, vi har prov i A-kursen nästa vecka och v.15 måste jag göra omprov i B-kursen igen, men hoppas de löser sig. Min lärare i B-kursen vill hjälpa mig så jag klara G-nivån, tycker de är riktigt svårt för de är så mycket man ska kunna men hoppas de går bra ändå.

Nu ska jag fortsätta smsa med älsklingen och kolla på tv.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0